Nadace pro dějiny kultury ve střední Evropě
Association for Central European Cultural Studies

 

AKCE O NÁS PROJEKTY KNIHOVNA CLAVIBUS UNITIS BIBLIO
STARÉ HUDEBNÍ TISKY
E-LIBRARY KONTAKTY

 

Repertorium historických hudebních tisků na území ČR,
I: Tisky vokální polyfonie, rané monodie, hudební teorie a tabulatur z let 1500-1630
(Repertory of the Rare Printed Musical Books Now in the Czech Republic, I: 1500-1630)

 

 

1 / 2 Tomus tertius Psalmorum selectorum, quatuor et plurium vocum
Nürnberg, 1553
Author: none
Printers: Joannes Montanus (Berg), Ulrich Neuber
Deposit 1: NK (Pu), Praha, 59 E 9727/3 - T, B, 1553/6
Deposit 2: AbK (KRa), Kroměříž, A 31, A 70, A 74, A 78 – C, A, T, B
Composers: N. Balduin, Brumel, Carpentras (Elzéar Genet), Jacobus Clemens non Papa (4), Benedictus Ducis (2), Matthias Eckel, Gombert, Gosse, J. Heugel (3), Jacotin, Josquin Després (3), Pierre de La Rue (Larue), F. Layolle, Lupi, J. Lupus, Morales, Mouton, Ludovicus Narvaez, Nicolaus Payen, Phinot, Colinus Predhome, Cyprian de Rore, Claude de Sermisy (2), Benignus D. Siben, T. Stoltzer, anonym (3)

 

2 / 2 Musicalischer Zeitvertreiber, das ist allerley seltzame lecherliche vapores und humores, ehrliche collation und schlafftruncksbossen, quodlibet, judenschul und andere kurtzweilige Liedlein, dergleichen zuvorn nie also in einen Model zusammen gegossen word
Nürnberg, 1609
Author: Nicolaus Zangius
Printer: Paul Kauffmann
Deposit: JČM (Čbm), České Budějovice, ST C 854 (3) - A, 1609/28
Composers: Erbach, Flori, Hans Leo Hassler (5), Helling, Klingenstein, Lassus, Charles Luython (7), Jacobus Regnart, Rosthius, Scandellus (2), Stephan, Orazio Vecchi, Nicolaus Zangius (10), anonym (9)

 

Toto repertorium vzniklo s podporou Grantové agentury ČR (projekt reg. č. 408/09/1857)
© Association for Central European Cultural Studies, 2009-2014
ISBN 978-80-87773-14-7

All rights reserved: no part of this repertory may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted in any form or by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording or otherwise, without the prior written permission
of the Association for Central European Cultural Studies.
 
2010-2024 © ACECS (Ver.03.30)